Assalamualaikum,wahai saudara sekufu..

Semoga kita beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat..
Insya-Allah...



Ahad, 23 Oktober 2011

lOvE sL!deShOw

 
Kutemui cinta tetapi ia bukan yang setia...
Ku mengembara demi mencari erti sebuah percintaan...
Namun,hampa...
Apa yang kutemui hanyalah satu keperitan...
Rasa sakit yang tidak diundang...
Menerpa kala aku meraguinya...
Akhirnya,kutemui satu sinar pengharapan...
Cinta pada Allah,pemilik cinta sejati...
Makin kuhampiri makin ia lari...
Makin kukejar makin aku kehilangan...
Akhirnya,aku mengerti...
Cinta itu lari kerana ingin aku terus mengejarnya...
Cinta itu hilang kerana ingin aku terus mencarinya...
SUBHANALLAH...
Inilah yang dinamakan rahsia kejadian...
Kusimpan jadi hiasan dalam taman hati...
Terima Kasih Ya Allah...
Kerana memberi aku peluang merasai nikmtanya bercinta denganMU...                                                                

Tiada ulasan:

Catat Ulasan