Assalamualaikum,wahai saudara sekufu..

Semoga kita beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat..
Insya-Allah...



Isnin, 24 Oktober 2011

c!ntakah !n!.??

Sampai kesaat ini aku belum dapat menentukan...Aku tidak tahu dalam kategori manakah harus aku klasifikasikannya...Adakah ia cinta sesama insan atau kasih sesama teman atau juga rindu pada kenangan.?? Aku tidak tahu mengapa aku harus punya perasaan seperti ini padanya sedangkan dia adalah temaanku sejak dulu...Sekiranya ia hanya rasa kasih sesama teman,aku mungkin masih boleh mengawalnya...Tetapi,jika ini adalah satu perasaan indah yang lahir ditempat yang indah,perlukan aku abaikan??Tetapi bagaimana untuk aku abaikannya sedangkan dari hari ke hari hati ini makin menjerit meminta aku meluahkannya...Sakitnya rasa ini hanya Allah yang tahu...Sekiranya aku mengambil keputusan untuk meluahkannya,aku perlu bersedia untuk menerima sebarang kemungkinan...Itu yang aku tidak sanggup...Bagaimana jika setelah aku meluahkan semuanya,dia mula pergi menjauhkan diri.??Aku makin tersiksa jika begitu...Sakitnya ditinggalkan dia adalah lebih parah berbanding sakitnya memendam rasa ini...Ya Allah,kiranya benar dia yang telah kau hakkan padaku,mengapa ia terlalu awal...Mengapa ia tiba di saat aku masih terkial-kial mengutip sisa pengalaman hidup.??Ya Allah dalam situasi getir seumpama ini,aku sangat memerlukan bantuanMu dalam usaha meraih redhaMu...Aku memerlukan solusi yang mampu memberi kebaikan kepada semua pihak...Ku mohon dengan sungguh-sungguh,Ya Allah...

Sakitnya hati ini dalam usaha menyembunyikan rasa cinta yang makin menbara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan